dijous, 20 de setembre del 2018

Vet aquí el meu repte!



Hola nois i noies de la comarca:

Bon dia a totes i tots, als de l’Alt Berguedà i als del Baix Berguedà i als de Ponent i als de Llevant. No sé si em coneixeu? Sóc l’Hugot, i visc a la serra del Catllaràs, a l’Alt Berguedà. Hi heu estat mai?

Un ocellet m’ha dit que sou uns sagals i unes mosses mooolt espavilats i espavilades. Així que he pensat que em podríeu ajudar a fer un treball científic d’investigació sobre algun riu o riera que tingueu a prop del vostre poble. Tinc un gran i greu problema i necessito la vostra ajuda. Escriviu-me. Si voleu col·laborar amb mi, us explicaré en què consisteix.

També m’agradaria conèixer més coses de vosaltres i del vostre poble: De quina escola sou, a quin poble viviu? Com és el vostre poble i què hi podem visitar? I tot el què se us acudeixi que cregueu interessant. Ara que hi penso, també em podríeu enviar una foto vostra, amb els vostres noms, per saber la cara que feu.
Ah! I sobretot no us descuideu de dir-me si em voleu ajudar o no!!!

Fins aviat,
Hugot

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada